Nu kör vi!

Nu tar jag ett nytt tag i bloggandet. Ska försöka skapa en blogg som är rolig att läsa. Kommer väl för det mesta skriva om vad som händer i mitt liv och så. Inte för att det händer så jäkla mycket haha men jag får väl försöka! Designen är gammal men eftersom att jag inte vet hur man ändrar den så får den behållas. Det överlever vi väl?

Jaha vad ska jag nu skriva? Kan väl börja med att berätta att jag är ledig både imorgon och på onsdag. Wiee! Måste verkligen plugga men eftersom att jag var på espresso house och fikade idag (och har varit det allt för många gånger sen jag började 1:an) så ska jag även försöka dra mig ut på en springtur. Lär väl vara halvt döende när jag kommer tillbaka för min kondition= 0 men man måste väl börja någonstans? :) 

Det var väl allt jag kom på att skriva idag men vi hörs mer imorgon I guess. Puss och hej ♥

Bjussar (är det ens ett ord?) på en gammal bild på mig och mitt gamla hår som jag saknar allt för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0